Comiat a la Sra. Olga Casellas i dinar de la Cúria d’Urgell

2012-12-20_a

El dia 20 de desembre al migdia va tenir lloc a La Seu d’Urgell la trobada festiva dels treballadors de la Cúria Diocesana d’Urgell, amb una dinar de germanor com ja és tradicional, presidit per l’Arquebisbe i al qual assisteixen tots els qui amb regularitat treballen al servei de la Diòcesi, a les oficines o delegacions diocesanes, des de la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell.
Enguany es va rendir un sentit homenatge pel comiat de jubilació de la Sra. Olga Casellas, que ha treballat des del juny de 1974 al servei de la Vegueria i de la Mitra d’Urgell amb el Sr. Francesc Badia, i els darrers anys fins a la seva jubilació amb Mn. Nemesi Marquès en la Representació del Copríncep episcopal. L’Arquebisbe Vives li va oferir un present significatiu i va destacar la fidelitat de més de 38 anys ininterromputs prop dels Bisbes d’Urgell en la seva funció de Coprínceps d’Andorra, així com les virtuts humanes i cristianes que adornen la Sra. Olga Casellas, a qui tots els amics i companys van desitjar una jubilació ben fecunda i feliç.
2012-12-20_b2012-12-20_c