El Quinto, aportació social de Nadal a Càritas de Puigcerdà

quinto_puigcerd__1

Diumenge dia 16 de desembre va tenir lloc el tradicional Quinto de Càritas parroquial de Puigcerdà. Va tornar a tenir –tot i les circumstàncies que estem vivint– l’èxit a què ens té acostumats.  La col·laboració de tota la Vila ho va fer possible, sobretot els comerciants que amb les seves aportacions fan realitat que els lots tinguin una qualitat molt alta, així com els voluntaris i col·laboradors desinteressats que hi van ajudar molt.

La tarda va acompanyar i més de 230 persones sensibles als problemes socials hi van participar. Tots junts varen gaudir d’una estona molt agradable destinada a ajudar a qui s’acosta a Càritas per demanar solidaritat. Cal dir que el Quinto és l’aportació més important que rep Càritas Parroquial de Puigcerdà al llarg de l’any.