Cloenda del 1er. Curs de l’Escola Diocesana de Formació Permanent d’Urgell

balaguer_001

Dissabte dia 9 de juny al Sant Crist de Balaguer va tenir lloc la darrera sessió acadèmica d’aquest Curs 2011 de l’Escola Diocesana de Formació Permanent del Bisbat d’Urgell, que dirigeix Mn. Antoni Elvira delegat diocesà de Catequesi i Arxiprest del Pallars Sobirà.
Com les altres sessions, va començar amb la pregària pausada dels Laudes a la Capella de la Residència, una salutació de l’Arquebisbe i la darrera classe de continguts, que impartí Mn. Ramon Sàrries, biblista i Arxiprest d’Andorra, i que versà sobre la Introducció general a la comprensió cristiana de l’Antic Testament. Després tingué llocs una acció de gràcies comunitària, la celebració de l’Eucaristia i el dinar de germanor, amb sobretaula sobre qüestions eclesials d’actualitat.

Amb l’Arquebisbe d’Urgell, tingué lloc un comunitari “cant de les misericòrdies del Senyor”, com l’anomenà l’Arquebisbe, on cada participant en el curs, que han estat una mitjana de 24 al llarg dels mesos que ha durat aquest primer any, anà desglossant de forma testimonial un emotiu i encoratjador cant simfònic on cadascú destacà el que més i millor l’havia ajudat d’aquesta Escola formativa.

A la tardor es reemprendrà el Curs formatiu, amb l’esperança que pugui arribar a les persones interessades. Continuarà tenint la seu a Balaguer.
balaguer_002