Trobada diocesana de Catequesi

Dissabte dia 17 d’octubre ha tingut lloc a la Residència MareJaner de La Seu d’Urgell, de les Religioses de la Sda. Família d’Urgell, la trobada diocesana de catequesi, presidida pel Bisbe Joan Enric i el Delegat diocesà de Catequesi Mn. Antoni Elvira. Amb una bona participació de catequistes i mossens, ha obert el Sr. Bisbe la Trobada amb una pregària i la lectura comentada de les Orientacions que ell acaba de donar a la Diòcesi per a la Catequesi en els diversos nivells: infant, adolescents, joves i adults.

El centre de la Trobada ha estat la ponència de Mn. Joan Amich, sacerdot de Girona i col·laborador del Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i les Illes Balears (SIC), sobre el nou Catecisme “Jesús és el Senyor” que acaba d’entrar en vigor aquest setembre, i sobretot sobre els materials com el Primer Quadern de treball del Catecisme, i la Guia per als Catequistes (I). Posteriorment han estat presentats uns DVD sobre la Bíblia i la vida de Francesc i Clara, i han celebrat l’Eucaristia d’enviament en missió dels Catequistes. Ha clos la Trobada, un dinar de germanor.

A l’homilia el Sr. Bisbe ha recordat la missió específica i plena d’esperança que tenen avui els catequistes, que sembren llavors que fruitaran per la força de la gràcia de Déu. Ha demanat atenció a infants i famílies, en un temps de gran missió, on en comptes de doldre’s pel que hem perdut o que no tenim, ens hem d’alegrar de treballar pel Regne de Déu i acollir tots els qui desitgen rebre la fe i madurar-la.

catequesi_2009_10_17_003catequesi_2009_10_17_001catequesi_2009_10_17_002catequesi_2009_10_17_004catequesi_2009_10_17_006catequesi_2009_10_17_008catequesi_2009_10_17_009