Reunió de la Delegació de Catequesi

img_0336

Dilluns 21 de març al matí, la Delegació diocesana de Catequesi es va reunir a la Casa del Bisbat sota la presidència del Vicari general d’Urgell, Mn. Joan Pujol i del Delegat diocesà, Mn. Antoni Elvira, per tractar un extens ordre del dia.

Entre d’altres qüestions, es va sotmetre a consideració un primer esborrany del projecte per instituir al Bisbat una escola de catequistes que proporcionaria diferents graus de formació, des de l’inicial fins a la formació continuada, als catequistes de la Diòcesi.

També es va parlar de la jornada de formació prevista per al 2 d’abril al Sant Crist de Balaguer, on intervindrà Mn. Xavier Morlans per ampliar amb exemples pràctics les aportacions que ja va fer en la seva intervenció a la jornada de formació anterior, el setembre passat sobre “el primer anunci de la fe”.

Mn. Elvira també va informar sobre els preparatius del tercer quadern de catequesi que editarà el SIC a partir del nou catecisme “Jesús és el Senyor”, i que estarà disponible molt possiblement el curs vinent; així com del Congrés sobre la Sagrada Escriptura celebrat a Madrid arran de l’edició de la Bíblia que ha fet la Conferència Episcopal Espanyola, i de la jornada de formació interdiocesana prevista per al novembre vinent a Mallorca.

img_0331