Homenatge a Mn. Josep M. Solé a Andorra la Vella

Aquest diumenge, dia 29 de març, en el temple arxiprestal de Sant Esteve d’Andorra la Vella, tingué lloc un concert en homenatge a Mn. Josep Mª Solé.

El concert fou ofert per la Coral Sant Joan i el Grup instrumental de Cambra, de Penelles, al pla d’Urgell.

Mn. Josep Mª Solé fou rector d’aquella parròquia durant 15 anys. Ell inicià en la música coral i instrumental tot un grup de nois i noies. Amb ells fundà la Coral Sant Joan.

Ara, en commemorar-se els 25 anys de la seva fundació, la Coral ha volgut retre homenatge al qui fou el seu fundador amb aquest concert que han volgut oferir-li a Andorra, on exerceix el seu ministeri sacerdotal Mn. Josep Mª Solé.

 

Al costat del mossèn, presidí l’acte l’alcalde Penelles, l’arxiprest d’Andorra, Mn. Ramon Sàrries i el director de l’Orfeó Andorrà. La presència de públic fou nombrosa i entusiasta.

Entre les peces del repertori n’hi havia algunes que les ensenyà Mn Josep Mª en els inicis de la Coral i que ara els cantaires han volgut oferir com agraïment.

Parlaren l’alcalde Penelles i el director de la Coral, Sr. Vicenç Perera, remarcant que aquest concert és una mostra del record que guarden del seu mossèn i de com el poble l’estima encara ara. Un centenar de persones acompanyaven els cantors i músics.

Mn. Josep Mª, visiblement emocionat, adreçà uns mots de regraciament a tots els qui s’han volgut fer presents en aquest homenatge.

La festa acabà amb un berenar popular, compartit per tots, en les dependències de la Casa Rectoral

29-03-09_09729-03-09_03329-03-09_05329-03-09_064

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
L’Advent: caminem cap al goig i l’esperança
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

A les vigílies de la solemnitat de la Immaculada Concepció de Maria fem camí cap una humanitat que ens fa retrobar el sentit del ser persona humana com recordàvem la setmana passada i això gràcies a la maternitat
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda