Trobada formativa dels preveres ordenats en els darrers 10 anys

Els dies 6 i 7 d’abril ha tingut lloc a la Casa Sda. Família de La Seu d’Urgell la trobada formativa ja tradicional dels preveres ordenats els darrers 10 anys o que s’han incorporat a la Diòcesi en aquests darrers anys, presidida pel Bisbe d’Urgell Joan Enric, acompanyat pel Vicari general Mn. Joan Pujol. Hi han pogut ser presents 12 preveres.

En aquesta ocasió la formació s’ha basat en:

• -Una aportació dels dos Delegats diocesans de Catequesi Mn. Antoni Elvira i de Mitjans de Comunicació Social Sra. Mª Cristina Orduña sobre temes de les seves Delegacions.
  • -Una reflexió moral sobre la despenalització de l’avortament a càrrec de Mn. Ignasi Navarri, i una projecció de la pel·lícula “Bella” del director mexicà Eduardo Verástegui.
  • -Una xerrada del missioner català i director espiritual del Seminari Major Interdiocesà de Mumbai P. Josep M. Feliu s.j. sobre “Les actituds pastorals de Jesús el bon Pastor”, compartint després un llarg i personalitzat diàleg amb el ponent.
  • -Una aportació del Vicari general Mn. Joan Pujol sobre les normatives del Despatx parroquial i els temes econòmics més rellevants de la Parr`qouia.

La Jornada ha comptat també amb la pregària de la Litúrgia de les Hores compartida i la presència del Bisbe Joan Enric, obert al diàleg entre tots.