Concert de música religiosa a St. Domènec de La Seu

L’Orquestra de Cambra Cadí i el Cor “Signum” de La Seu d’Urgell han ofert un Concert de Música religiosa a l’antiga església de St. Domènec de La Seu, amb obres de Praetorius, Bach i Schubert, i amb fragments escollits de l’Stabat Mater de Giovanni Battista Pergolesi (1710 -1736), peça clau del concert.

Ha estat una manera d’ajudar a penetrar en la vivència dels dies de la Setmana Santa, amb l’ajuda d’aquest Stabat Mater tan popular de l’autor napolità. Igualment a molts altres llocs de la Diòcesi tindran lloc aquests dies concerts i representacions que acompanyaran les processons i altres formes de pietat i de devoció.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
L’Advent: caminem cap al goig i l’esperança
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

A les vigílies de la solemnitat de la Immaculada Concepció de Maria fem camí cap una humanitat que ens fa retrobar el sentit del ser persona humana com recordàvem la setmana passada i això gràcies a la maternitat
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda