Reunió del Secretariat Interdiocesà de Litúrgia i la Secció de Música

Dijous dia 7 de maig va tenir lloc a la Seu de la Conferència Episcopal Tarraconense la reunió ordinària del Secretariat Interdiocesà de Litúrgia presidit pel Bisbe responsable Mons. Joan Enric Vives, i pel coordinador Mn. Lluís Prat. Tractaren les qüestions de seguiment sobre revisió de les versions i himnes de la Litúrgia de les Hores, el calendari celebratiu de les Diòcesis amb seu a Catalunya i la versió dels textos per a la Memòria dels Màrtirs d’Espanya del segle XX.

A la tarda del mateix dia 7 va tenir lloc la reunió de la Secció de Música del mateix Secretariat, presidida també per Mons. Vives i Mn. Prat, que va revisant el cant litúrgic a les celebracions a les Diòcesis de Catalunya, amb especial interès per endegar una enquesta sobre la situació que hi ha als diferents llocs i en les diverses celebracions.