Reunió de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia

El dia7 de juliol va tenir lloc la Trobada del Plenari de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia de la Conferència Episcopal Tarraconense al Santuari de la Mare de Déu del Miracle (Solsona). Presidida pel Bisbe enarregat Mons. Joan Enric Vives i el Coordinador Mn. Lluís Prat, Delegat diocesà de Litúrgia de Solsona, han debatut els aspectes més rellevants de la feina feta en el darrer curs, amb especial atenció a la versió revisada de la Litúrgia de les Hores, el calendari litúrgic i el fulletó de pregària per a les famílies amb un difunt. També han parlat de preparar alguns materials de subsidi per a l’any sacerdotal. Pel que fa a la Comissió de Música han continuat amb la preparació d’una enquesta per detectar la situació del cant en les celebracions.

Durant la trobada han celebrat l’Eucaristia al Santuari del Miracle, i han rebut l’acollida cordial de la Comunitat dels monjos benedictins amb el seu Prior el P. Xavier Poch osb.