Confirmacions a la Parròquia M. de Déu de Ribera de La Pobla de Segur

Diumenge dia 15 de novembre el bisbe d’Urgell Joan Enric Vives ha administrat el Sagrament de la Confirmació a 12 joves de la Parròquia de la Mare de Déu de Ribera de La Pobla de Segur. Estava acompanyat pel nou Rector Mn. Josep E. Arias, i els Mossens Francesc Lloret i Agustí Romero.

El Bisbe ha animat els joves i tots els cristians a viure sense por, fiant-se de les paraules de Crist “que no passaran mai” perquè ens ofereixen la vivència de la Resurrecció si les acollim amb fe. Aquest coratge ens ajudarà a no caure en el pessimisme, el tancament o la superficialitat, sinó a viure amb esperança, estimant tothom a semblança de Crist, i afrontant tots els problemes o enigmes de l’existència humana, com la mateixa mort, amb fe, amb joia i amb confiança. I els ha comentat el que hi ha escrit en molts rellotges de sol: “jo sense sol i tu sense fe, no som res”. I ha animat els joves confirmats a ser persones creients a contracorrent en un món que no els ajuda`ra gens a ser cristians compromesos amb la seva fe.

També el Sr. Bisbe ha agraït el treball callat i continuat que van fent els catequistes a la Parròquia i a la Diòcesi, a prop dels adolescents i joves, i que tots hem de valorar molt.

Celebrant-se aquest diumenge la Jornada per l’Església diocesana o “Germanor”, ha exhortat a col·laborar en la col·lecta per les necessitats diocesanes, i a ser generosos per tal de subvenir entre tots amb coresponsabilitat a les necessitats de la Diòcesi d’Urgell i de l’Església universal.

Un dinar de germanor amb els preveres de l’Arxiprestat ha clos la jornada a La Pobla de Segur.

2009-11-15_confirmc_pobla_0102009-11-15_confirmc_pobla_011