Assemblea diocesana de Mans Unides a La Seu d’Urgell

Dissabte dia 12 de desembre va tenir lloc a la Casa del Bisbat a La Seu d’Urgell l’Assemblea diocesana de Mans Unides d’Urgell, amb l’assistència de representants de les diversos agrupacions locals i d’Andorra, de Mans Unides, l’Associació de fidels que promou l’ajuda al Tercer Món i al desenvolupament per part de l’Església Catòlica, i que enguany està festajant els seus 50 anys d’existència.

L’Assemblea fou presidida pel Bisbe d’Urgell i la Presidenta Sra. Teresa Cabanas, amb el Delegat diocesà Mn. Jaume Mayoral, i es van tractat del balanç de la darrera Campanya, amb un remanent que s’aplicarà a nous projectes d’aquesta nova Campanya, així com la revisió dels projectes ja aprovats per a la Campanya del 2010, i dels materials a disposició dels grups locals, sempre molt actius durant tot l’any.
S’informà també de l’Assemblea espanyola on va ser elegida la nova Presidenta de Mans Unides, Sra. Myriam García Abrisqueta, que ha estat ratificada per la Comissió Permanent de la Conferència Episcopal Espanyola al mes de juny.

img_1377img_1378img_1388