Reunió de la Junta diocesana de l’Hospitalitat Mare de Déu de Lourdes a La Seu d’Urgell

Dissabte dia 12 de desembre va tenir lloc a la Casa del Bisbat a La Seu d’Urgell la reunió posterior a l’Assemblea de la Junta Diocesana de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes d’Urgell. Va ser presidida per la Sra. Carme Bescós i el Consiliari diocesà Mn. Ignasi Navarri. En un moment de la reunió s’hi va poder fer present el Sr. Bisbe que els animà en la seva tasca i a ponderar la possibilitat del canvi de les dates del pelegrinatge, si ha de revertir en presència de joves al pelegrinatge.

Van tractar les qüestions diverses sorgides a l’Assemblea, van repassar els diversos serveis que té al seu interior l’Hospitalitat i van cloure la trobada amb un àpat de germanor.

junta_lordes_nadal_09_003junta_lordes_nadal_09_020