Premi Comte de Barcelona al Cardenal Tarcisio Bertone

bertone1

El dia 25 de setembre a l’església del Monestir de les Germanes Clarisses de Pedralbes, a Barcelona, va tenir lloc el solemne Acte de lliurament del Premi Comte de Barcelona, que atorga el Grup Godó, a l’Eminentíssim Sr. Cardenal Secretari d’Estat, Tarcisio Bertone SDB. Hi assistí com a convidat l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra.

L’acte fou presidit per S.M. el Rei Joan Carles I, el President de la Generalitat, el Ministre de l’Interior, l’Alcalde de Barcelona, el Sr. Cardenal-Arquebisbe de Barcelona i el Comte de Godó, així com pels membres del Comitè del Jurat, Cardenals i Bisbes, i una nodrida representació de la pluralitat de la societat catalana.

La quantitat del Premi atorgat, per exprés desig del Cardenal Bertone serà destinat per meitats a un programa de formació i inserció laboral per a joves en atur de Càritas de Barcelona, i a una Fundació a Nicaragua de les RR. Caputxines de la Mare del Diví Pastor.
El Sr. Arquebisbe d’Urgell va assistir-hi acompanyat pel Vicari general Mn. Ignasi Navarri i el Secretari general Mn. David Codina.
bertone2bertone3
Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
L’Advent: caminem cap al goig i l’esperança
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

A les vigílies de la solemnitat de la Immaculada Concepció de Maria fem camí cap una humanitat que ens fa retrobar el sentit del ser persona humana com recordàvem la setmana passada i això gràcies a la maternitat
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda