Sant Julià de Lòria fa una assemblea per animar els fidels a participar en l’Any de la Fe

La parròquia de Sant Julià de Lòria, al Principat d’Andorra, ha convocat entre els dies 16 i 30 de setembre una Assemblea Parroquial, en la que s’està treballant en equips, l’acció pastoral de la parròquia, en els diferents àmbits de catequesi, pastoral de la salut, litúrgia, Nova Evangelització, Càritas, Vida Creixent, Joventut, i aplecs en un pla d’acció pels propers tres anys..  La proposta del rector de Sant Julià està animada per la convocatòria del Sant Pare de l’Any de la Fe, a partir del 11 d’octubre, en el marc del 50è aniversari de l’obertura del Concili Vaticà II.

Les reunions, que omplen a les tardes l’església amb el treball dels grups, es va iniciar el diumenge 16 de setembre amb una missa i acabarà el proper diumenge 30 de setembre amb un altre missa, a les 11:30, després de la qual es farà la presentació de les conclusions dels treballs, i també es farà la presentació dels membres del Consell Pastoral Parroquial.