Vida creixent: 71ª reunió de coordinadors i consiliaris de Catalunya, Andorra i les Balears

img_5728

El dia 18 de setembre el Moviment “Vida Creixent” va iniciar la primera de les tres reunions anuals que té fixades a Barcelona durant el curs 2012-2013.

El Consiliari Mn. Miquel Bada va dirigir la pregària inicial, i posteriorment va tenir lloc la presentació i diàleg sobre temes d’actualitat del moviment. Presentació dels nous coordinadors, les reeleccions i el nou vice-consiliari interdiocesà Mossèn Xavier Moretó, prevere de Barcelona. Es van fer comentaris sobre els darrers esdeveniments i es va donar informació sobre el Pleno Nacional. També es va parlar de la col·laboració amb la Nit de Ràdio Estel i Catalunya Cristiana.

Al migdia el Dr. Jaume Aymar i Ragolta, director de Catalunya Cristiana i Ràdio Estel, va oferir la conferència sobre els mitjans de comunicació de l’Església, amb diàleg obert, i acabava el matí amb l’Eucaristia concelebrada pel consiliari interdiocesà Mn. Bada, els consiliaris diocesans i que va presidir en aquesta ocasió Mn. Xavier Batiste Mercadé, de Lleida.

Després de l’àpat de germanor i sobretaula van fer les fotografies de record i després retornant a la sala de reunions van debatre la proposta feta per l’equip de voluntaris de Sant Joan de Déu d’una possible col·laboració amb Vida Creixent de Catalunya, Balears i Andorra per a ajudes solidaries de cara als infants, amb treballs manuals i artesanals.

Sobre el tema de col·laboració amb l’Hospital de Sant Joan de Déu, Vida Creixent d’Urgell va informar que de seguida l’esposa d’en Carles Dalmau, a qui van delegar per contactar directament amb la Sra. Marisa Serra, responsable de “la botigueta” de l’Hospital de Sant Joan de Déu, va fer donació de les primers peces de roba per a nadons amb punt d’agulles o ganxet i altres cosetes que han confeccionat durant l’estiu senyores de Vida Creixent. Finalment, es va fixar la segona reunió interdiocesana per al 15 de gener 2013.

img_5723