XXVIII Trobada interdiocesana de Vida Creixent a Montserrat

XXVIII Trobada interdiocesana de Vida Creixent a MontserratAmb el lema: «Fill, aquí tens la teva mare» es va celebrar a Montserrat la Trobada Interdiocesana de Vida Creixent el dia 15 de maig, que va aplegar unes nou-centes persones de tots els Bisbats de Catalunya, Illes Balears i Andorra.

A Montserrat hi som convidats a contemplar la figura de Maria, segons el text de l’evangeli de sant Joan (19,26-27): «Quan Jesús veié la seva mare i, al costat d’ella, el deixeble que ell estimava, digué a la mare : Dona, aquí tens al teu fill. Després digué al deixeble: Aquí tens la teva mare. I des d’aleshores ençà el deixeble la va acollir a casa seva». Per això aprofundim enguany en aquest pelegrinatge sobre aquell: «Fill, aquí tens la teva mare.»