Visita dels grups Anna Maria Janer a Càritas Sant Julià

Els grups AMJ (Anna Maria Janer) de primària i secundària del Col·legi Sant Ermengol d’Andorra la Vella van gaudir el dissabte 30 de novembre d’un matí de convivències i van visitar les dependències de Càritas Parroquial de Sant Julià de Lòria. Els voluntaris de l’entitat els van explicar quins serveis ofereix als usuaris: visita a persones grans i malaltes, acompanyament a metges o per fer tràmits, visita als interns del centre penitenciari, campanya d’aliments i gestió del rebost solidari, recollida i distribució de roba, visita a residències de gent gran, acolliment d’una família siriana, detecció de necessitats a la parròquia i ajuda a transeünts entre altres.

Després es varen dirigir a l’església, on mossèn Pepe Chisvert, rector de la parròquia i delegat diocesà d’ensenyament, els va explicar amb tot detall el sentit dels mosaics i tota la remodelació del temple que ha portat a terme l’equip del pare jesuïta Marko Ivan Rupnik.

Els grups AMJ van estar molt atents a totes les explicacions rebudes i alguns joves es varen mostrar interessats en participar en alguns voluntariats que han conegut.