Visita del Seminari Major d’Oviedo a La Seu d’Urgell

Els dies 30 de juliol al 3 d’agost els seminaristes del Seminari Metropolità d’Oviedo, encapçalats pel seu Rector, Mn. Sergio Martínez, han visitat la Diòcesi d’Urgell. En concret el dia 31 de juliol, acollits pel Vicari General, Mn. Ignasi Navarri, van visitar la Catedral de Santa Maria d’Urgell, el Palau episcopal de l’Arquebisbe-Copríncep d’Andorra i el Seminari Major de La Seu d’Urgell recentment restaurat.

El dia 31 l’Arquebisbe Joan-Enric els va acollir al Seminari diocesà d’Urgell i van tenir un ric diàleg amb els seminaristes i l’Equip formatiu del Seminari. Mons. Vives els explicà els trets més característics de la història de la Diòcesi d’Urgell i animà els joves seminaristes a perseverar en la crida rebuda a consagrar-se a Déu.  A l’església del Seminari diocesà van resar junts per les vocacions al ministeri ordenat.

Durant aquests dies els seminaristes coneixeran diferents indrets de la Diòcesi d’Urgell i del Principat d’Andorra.