Visita del P. José Miguel Núñez SDB, Responsable Regional dels Salesians

ermengol_2

Acompanyat pel Superior dels Salesians a Andorra, P. Xavier Brines, el dia 22 de setembre va visitar l’arquebisbe d’Urgell el Rvm. P. José Miguel Núñez SDB, Responsable Regional dels Salesians, Membre del Consell general de l’Institut fundat per Sant Joan Bosco a Torí.
Va ser una reunió molt cordial, a la qual va assistir el Secretari general d’Urgell Mn. David Codina. El Sr. Arquebisbe va agrair el treball que realitza la Comunitat salesiana a la Diòcesi. Van constatar les bones relacions entre la Diòcesi i la Congregació Salesiana que té a Andorra la Vella una comunitat de quatre membres religiosos, que porta la responsabilitat del Col·legi Sant Ermengol d’Andorra, i que col·laboren de forma ben acurada en la pastoral parroquial de l’arxiprestat de les Valls d’Andorra.
Compartir
Casa de Dios y puerta del cielo
d’Amic e Amat
Casa de Dios y puerta del cielo
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor, hoy os invito a fijar la mirada en la constitución Sacrosanctum Concilium, dedicada a la sagrada liturgia. Puede parecer, a primera vista, un tema “técnico”, reservado a quienes
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda