Visita del Bisbe i 5 preveres de Solsona a La Seu d’Urgell

Dilluns dia 22 de juny va visitar la ciutat de La Seu d’Urgell el Bisbe de Solsona Mons. Xavier Novell acompanyat de 5 sacerdots solsonins que celebraven les seves noces d’or sacerdotals. En concret visitaren la S.E. Catedral d’Urgell i el Museu diocesà, acompanyats pel Degà del Capítol i Rector de la Parròquia, Mn. Xavier Parés, així com el nou edifici de l’Arxiu diocesà, acompanyats i guiats per l’Arxiver, Mn. Benigne Marquès.
Després d’aquestes visites l’Arquebisbe Joan-Enric els acollí a l’edifici del Seminari Diocesà on s’estava duent a terme la reunió del Consell de Presbiteri d’Urgell. Junts bisbes i preveres de les dues Diòcesis germanes, visitaren les restauracions de l’edifici del Seminari amb la Capella dedicada a la Verge Immaculada i altres sales renovades.