Visita de membres de la Junta Rectora de l’Escola Ntra. Sra. de Meritxell d’Andorra

Visita de membres de la Junta Rectora de l’Escola Ntra. Sra. de Meritxell d’AndorraEl dia 11 de desembre l’Arquebisbe i Copríncep d’Andorra va rebre en audiència la Presidenta de la Junta Rectora de l’Escola Ntra. Sra. de Meritxell del Principat d’Andorra Sra. Pilar Diez acompanyada per dos membres de la Junta, l’Arxiprest Mn. Ramon Sàrries i el representant del Bisbat a la Junta, Sr. David Claverol.
Li van explicar el moment concret que està vivint l’Escola i la seva projecció de futur.

L’Escola especial Meritxell és la principal institució andorrana dedicada a oferir atenció i suport a les persones amb discapacitats diverses.

Compartir
«Germanor»: una espiritualidad de puerta abierta
d’Amic i Amat
«Germanor»: una espiritualidad de puerta abierta
Más de 22.000 parroquias al servicio de toda la sociedad, más de 4 millones de personas atendidas en centros asistenciales, más de 40 millones de horas dedicadas por sacerdotes, voluntarios y laicos, más de 10.000 misioneros en los cinco continentes. Hoy celebramos
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda