Visita de l’Arquebisbe de Puebla de los Ángeles (Mèxic)

Divendres dia 12 de maig l’Arquebisbe de Puebla de los Ángeles (Mèxic) S.E. Mons. Víctor V. Sánchez Espinosa, va visitar el Palau episcopal de La Seu d’Urgell i va ser rebut per l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep episcopal Mons. Joan-Enric Vives, que l’invità a dinar. Acompanyaven l’Arquebisbe el Vciari general Mn. Mauri i el Delegat diocesà de Litúrgia i Pastoral sacramental, Mn. Xavier Parés, i el prevere de Puebla, Mn. Eulogio Francisco Gonzàlez Parra, actualment estudiant Sagrada Litúrgia a l’Institut Superior de Litúrgia de Barcelona i col·laborant a la parròquia de Sta. Maria de Guissona i pobles veïns, així com dos altres sacerdots col·laboradors de l’Arquebisbe Sánchez Espinosa i el Secretari Mn. David Codina.

Mons. Víctor Sánchez Espinosa va rebre a Barcelona el passat dia 10 de maig el guardó commemoratiu del III Memorial Pere Tena de Pastoral Litúrgica en reconeixement a la seva tasca en el camp de la pastoral litúrgica al capdavant de la Comissió Episcopal per a la Pastoral Litúrgica de l’episcopat mexicà, i fou company d’estudis amb Mn. Parés a Roma. Fou Bisbe auxiliar de Ciutat de Mèxic, i Secretari general del CELAM, abans de ser Arquebisbe de Puebla, un arquebisbat de cinc milions d’habitants i uns 600 sacerdots.

Al matí va visitar la Casa de la Vall a Andorra la Vella i el Santuari de la M. de Déu de Meritxell, i a la tarda la Catedral i altes llocs emblemàtics de La Seu d’Urgell.

Compartir
La familia de Dios
d’Amic e Amat
La familia de Dios
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor, continúo con vosotros este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II.

Hoy querría presentaros la constitución dogmática Lumen gentium, que habla del misterio
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda