Visita de comiat de l’ex-Raonador del Ciutadà d’Andorra

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep Episcopal, Mons. Joan-Enric Vives, va rebre al Palau episcopal de La Seu d’Urgell, el dia 11 de desembre, la visita de comiat de l’ex-Raonador del Ciutadà del Principat d’Andorra, Sr. Josep Rodríguez Gutiérrez que ha desenvolupat aquest alt servei durant 6 anys (2011-2017).

Mons. Vives volgué aprofitar la visita per agrair la bona tasca desenvolupada pel Sr. Josep Rodríguez al capdavant de la institució del Raonador del Ciutadà. El Sr. Rodríguez informà el Copríncep de l’activitat que ha desenvolupat al llarg d’aquests anys, les demandes més comunes a les que ha hagut de fer front i els reptes i dificultats que s’ha trobat al llarg d’aquests anys d’exercici en el seu càrrec.

El dia 4 de desembre va prendre possessió el Nou Raonador del Ciutadà, Sr. Marc Vila i Amigó.

Compartir
La visita pastoral a la Parroquia de Escaldes-Engordany
d’Amic e Amat
La visita pastoral a la Parroquia de Escaldes-Engordany
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,
queridos fieles de Escaldes-Engordany,

Os saludo a vosotros, los que, santificados por Dios y Salvador nuestro Jesucristo, habéis tenido la suerte de una fe tan preciosa como la nuestra. Que el conocimiento
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda