Visita d’alumnes de l’Institut de Sta. Eulàlia de Ronçana de Barcelona

Dijous dia 8 de juny 80 alumnes de l’Institut d’Educació Secundària La Vall de Tenes de Sta. Eulàlia de Ronçana de Barcelona va visitar La Seu d’Urgell i la Casa del Bisbat mantenint una trobada amb l’Arquebisbe Joan-Enric Vives.
Els alumnes es trobaven a la ciutat de La Seu d’Urgell des del dia 8 per aprofundir en la coneixença de la ciutat i, en especial, de la Catedral de Santa Maria d’Urgell a través d’una guia didàctica.
El dia 9 el dedicaren a conèixer la figura del Bisbe-Copríncep d’Andorra i per això mantingueren una trobada amb Mons. Vives on els pogué explicar de primera mà el sistema polític del Principat d’Andorra i les seves tasques i funcions com a Copríncep.

Compartir
La gramática del Padre
d’Amic e Amat
La gramática del Padre
Con el afecto de padre y pastor, continúo este camino dominical con vosotros, poniendo hoy la mirada en uno de los grandes tesoros del Concilio Vaticano II: la constitución dogmática Dei Verbum, sobre la Revelación divina. No es un texto solo para especialistas,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda