Visita al Copríncep del Cap de Govern d’Andorra M.I. Sr. Antoni Martí

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives, s’ha reunit aquest matí al Palau Episcopal amb el Cap de Govern del Principat, M. I. Sr. Antoni Martí Petit. La trobada s’inscriu dins el marc de les relacions institucionals habituals entre el Copríncep i el Cap de l’executiu, tal com preveu la Constitució del Principat d’Andorra.

En el transcurs de la visita, el Copríncep i el Cap de Govern, han tractat diversos temes relacionats amb la visita del Copríncep francès S.E. François Hollande a Andorra el passats dies 12 i 13 de juny així com els projectes polítics en els quals treballa actualment el Govern d’Andorra i altres temes d’actualitat del País.

Compartir
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
d’Amic e Amat
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell:

En este domingo de Adviento se celebra la fiesta de San Juan de la Cruz, carmelita, poeta, místico, doctor de la Iglesia y patrón de los poetas de lengua castellana. Nació en 1542 en Fontiveros (Ávila) y
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda