Visita a la Residencia Sant Domènec de Balaguer

En la diada del Sant Crist, l’Arquebisbe d’Urgell va visitar els dos Mossens grans que estan residint a la Residència Sant Domènec de Balaguer, Mn. Marià Vergé, i Mn. Jaume Tarragó, recentment operat d’una pròtesi de fèmur.

L’Arquebisbe Joan Enric s’interessà per la seva situació, els animà a viure la fe i el sacerdoci en aquestes noves circumstàncies i pregà amb ells dos, donant-los la benedicció apostòlica.

També va visitar les diverses sales de la Residència, va saludar tots els residents i fins van cantar una estrofa de l’Himne al Sant Crist de Mn. Cinto Verdaguer amb motiu de la festa que a Balaguer és sempre esplendorosa.

Compartir
Llamados al gozo y a la esperanza
d’Amic e Amat
Llamados al gozo y a la esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell:

Con el afecto de padre y pastor, continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros la constitución pastoral Gaudium et spes, “Gozo y esperanza”, un texto que
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda