VIª Trobada per a Lectors, Acòlits, Directors de cants, Organistes i Cors parroquials dels Bisbats de Lleida, Solsona i Urgell, a Balaguer

p1100748

El dia 5 de maig de 2012 va tenir lloc la VIª Trobada conjunta formativa en litúrgia dels bisbats de Lleida, Solsona i Urgell, al Santuari del Sant Crist de Balaguer, presidida pel Sr. Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan Enric Vives i organitzada per la delegació de litúrgia del bisbat d’Urgell.
Ha comptat amb la presència de Mn. Antoni Elvira, Delegat diocesà de catequesi d’Urgell, que ha ofert una ponència sobre la Carta apostòlica «Porta Fidei» del Papa Benet XVI. També hi eren presents Mn. Lluís Prat, delegat de Litúrgia de Solsona, Mn. Joaquim Mesalles, delegat diocesà de música litúrgica de Lleida, i Mn Melcior Querol, sotsdelegat de Litúrgia del Bisbat d’Urgell, que han impartit els tallers per grups. Hi ha hagut una assistència de 65 persones provinents dels tres bisbats.