Trobada mundial dels seminaristes i novicis amb el Papa Francesc

Trobada mundial dels seminaristes i novicis amb el Papa FrancescEn el marc de l’any de la fe, els dies 4 al 8 de juliol, ha tingut lloc a Roma la trobada mundial de seminaristes, novicis i novícies i joves en discerniment vocacional entorn del successor de Pere.

A la trobada hi han participat els seminaristes del bisbat d’Urgell juntament amb els seminaristes d’arreu de Catalunya i de la resta d´Espanya, acompanyats del bisbe de Terrassa, Mons. Josep Àngel Saiz, Bisbe de Terrassa, de Mn. Norbert Miracle i els seus rectors i formadors.

Els dies 4 i 5 de juliol a diferents esglésies de la ciutat de Roma, es van realitzar catequesis vocacionals dirigides per bisbes d’arreu del món en diverses llengües, a més de l’intercanvi de testimonis vocacionals per part dels seminaristes i religiosos presents.

Compartir
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
d’Amic e Amat
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell:

En este domingo de Adviento se celebra la fiesta de San Juan de la Cruz, carmelita, poeta, místico, doctor de la Iglesia y patrón de los poetas de lengua castellana. Nació en 1542 en Fontiveros (Ávila) y
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda