Trobada dels grups de Vida Creixent del Pirineu

Aprofitant l’estada del President català del Moviment de gent gran Vida Creixent Sr. Sergi Òliba i esposa, a La Seu d’Urgell, la Presidenta diocesana M. Carme Ribes d’Andorra va convidar diversos grups de Vida Creixent del Pirineu i Andorra a una trobada de reflexió i amistat a la Residència de la Sagrada Família d’Urgell, a La Seu d’Urgell el dia 19 de juliol. Hi va poder participar l’Arquebisbe Joan-Enric, algunes religioses, i una vintena llarga de membres de diversos grups del Moviment Vida Creixent, amb el Consiliari diocesà, Mn. Manuel Pal.

Van tenir una exposició breu sobre les línies de força del recent document del Papa Francesc “Gaudete et Exsultate” (Alegreu-vos-en i celebreu-ho) sobre la santedat, aportada per Mn. Manuel Pal, i l’explicació per part del President Sergi Òliba, del temari que serà reflexionat el Curs vinent 2018-19 per tots els equips del Moviment, i que ha preparat de forma molt sintètica i suggeridora el P. Jesús Renau s.j., sobre “Testimonis de Jesucrist en el segle XX”, amb 11 testimonis cristians molt ferms (St. Joan XXIII, Sta. Joana Beretta, Teilhard de Chardin, Antoni Gaudí, Cristina Kaufmann, Rosa Deulofeu, etc.).

Una pregària i un berenar en família van cloure una trobada ben aprofitada i joiosa.