Trobada del Grup diocesà de famílies a La Seu d’Urgell

Per què no es parla de fidelitat? És que potser ja no es considera un valor? Aquesta va ser una de les preguntes que van sorgir durant la darrera trobada del Grup diocesà de famílies, de la Delegació diocesana de pastoral familiar, celebrada la tarda de diumenge 7 de maig a prop de La Seu d’Urgell.

Els matrimonis van parlar sobre la necessitat de l’estabilitat a la família i a la societat i van compartir què els costava més de mantenir la fidelitat a la seva parella i què els ha aportat a cadascú el seu cònjuge. Van constatar la importància de la fidelitat de Déu i com aquesta fa possible un compromís per tota la vida i es van sentir cridats a mostrar l’amor de Crist a l’Església a través del seu vincle d’amor matrimonial i familiar.

Els fills més grans d’aquestes famílies van aprofundir en la importància de complir la voluntat divina en la pròpia vida a través del testimoni de la jove Chiara Luce Badano, que va morir en pau després d’una dura malaltia, i els fills més petits van gaudir d’una tarda de jocs al camp.

Compartir
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
d’Amic e Amat
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros una declaración conciliar breve en extensión, pero de gran alcance para la vida de la Iglesia y para el futuro
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda