Trobada de Nadal amb els seminaristes de la Diòcesi

El dia 24 de desembre al migdia el Sr. Bisbe d’Urgell i el Rector del Seminari Mn. Ignasi Navarri van tenir la tradicional trobada de Nadal amb els seminaristes de la Diòcesi al Seminari de La Seu, a la qual hi eren invitats els Vicaris general i episcopal i el Director espiritual del Seminari Mn. Manuel Pal.
Amb una pregària a la Capella, i després un dinar de fraternitat, van celebrar el Naixement del Senyor, i després van cantar nadales, de Catalunya i Andorra, Espanya i Filipines, explicant-se uns als altres les diverses tradicions dels llocs d’origen dels seminaristes.

Compartir
Un solo cuerpo, un solo Espíritu y una sola esperanza
d’Amic e Amat
Un solo cuerpo, un solo Espíritu y una sola esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

En pleno invierno, comenzamos este domingo el llamado Octavario de oración por la unidad de los cristianos. Cada año, del 18 al 25 de enero, estamos invitados a tomar conciencia de que todos los cristianos
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda