Trobada de fi de curs pastoral dels preveres de les Valls d’Andorra

Dijous dia 13 de juliol al Santuari de la Mare de Déu de Canòlich a Sant Julià de Lòria va tenir lloc la trobada darrera del curs pastoral dels preveres de l’Arxiprestat de les Valls d’Andorra. En aquesta ocasió s’hi féu present l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep, Mons. Joan-Enric Vives.

A l’església del Santuari els preveres i l’Arquebisbe van poder tractar diversos temes d’actualitat pastoral per al Principat d’Andorra i per a la vida de l’Església i els preveres van compartir un ric diàleg amb el pastor diocesà. El res de l’Àngelus als peus de la Mare de Déu de Canòlich i un dinar de germanor clogué la trobada festiva dels preveres.

Compartir
La gramática del Padre
d’Amic e Amat
La gramática del Padre
Con el afecto de padre y pastor, continúo este camino dominical con vosotros, poniendo hoy la mirada en uno de los grandes tesoros del Concilio Vaticano II: la constitución dogmática Dei Verbum, sobre la Revelación divina. No es un texto solo para especialistas,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda