Trobada de Delegats de missions i Directors OMP de Catalunya a Tarragona

Els dies 28 i 29 de gener es reuniren al Santuari de Loreto, Tarragona, els Delegats de missions i Directors diocesans de les Obres Missionals Pontifícies dels Bisbats amb seu a Catalunya. A més d’avaluar el servei de les delegacions i desenvolupament de la darrera Jornada de la Infància Missionera, es va iniciar la coordinació del «TREN MISSIONER», acte d’animació missionera previst pel proper 19 d’octubre a Montserrat, amb la participació de totes les diòcesis catalanes.

Aquesta trobada vol contribuir a posar en relleu la dimensió evangelitzadora de l’Església, aprofitant el marc del MES MISSIONER EXTRAORDINARI, convocat pel Papa Francesc per octubre del 2019. Van participar a la trobada el Delegat de missions d’Urgell i Director diocesà d’OMP, Mn. Jaume Soy i la Sra. Anahí Biorci, verge consagrada.

La trobada també va comptar amb l’assistència del bisbe de Tortosa, Mons. Enric Benavent, bisbe delegat d’aquest àmbit a la Conferència Episcopal Tarraconense. Com a visita cultural els delegats diocesans de Missions i els directors diocesans de les OMP van visitar la Catedral i les portes de l’orgue recentment restaurades.

Compartir
Firmeza cuando sea necesario; dureza nunca; dulzura y caridad siempre (Beata Ana María Janer)
d’Amic e Amat
Firmeza cuando sea necesario; dureza nunca; dulzura y caridad siempre (Beata Ana María Janer)
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Hoy recordamos, con toda nuestra iglesia diocesana, la memoria litúrgica de una mujer religiosa del siglo XIX que supo captar la realidad de la sociedad y de la tierra en la que vivía. Se trata de la Beata
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda