Trobada de Delegats de Família i Vida de les Diòcesis amb seu a Catalunya

El passat dissabte 27 de gener va tenir lloc la trobada interdiocesana de Delegats dels bisbats de Catalunya de Família i Vida. Per Urgell hi van participar els delegats diocesans Josep Montoya i Conxia Salvadó.
Va ser una sessió de retrobament i de presentació dels nous delegats i va tenir lloc a la seu del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat on van ser molt ben acollits pel Bisbe Mons. Agustí Cortés, encarregat d’aquest à,bit a la Tarraconense, i els seus delegats Josep Mª i Dolors.
En una primer torn de paraula, es va posar sobre la taula un punt a reflexionar: “Les funcions de les delegacions de família”.
La col·laboració dels laics també va ser una altra de les inquietuds mostrades en la situació actual en la pastoral familiar.
Mons. Cortés va clarificar les especificacions que havia de tenir una delegació de pastoral familiar a partir de les realitats socials que ens toca viure.
En un segon punt es va parlar de la conveniència de seguir celebrant la setmana de la Família als nostres Bisbats amb seu a Catalunya amb les llums i ombres que la seva celebració suposa. Enguany el lema serà “L’Evangeli de la família. Joia per al món” i tindrà lloc del dia 1 al 10 de març.
Finalment es va parlar de la participació de les delegacions dels diferents Bisbats en la trobada Mundial de les Famílies que aquest any tindrà lloc a Dublín a finals del mes d’agost.