Torneig solidari a Aravell a favor de Càritas d’Urgell i d’Andorra

Aravell Golf Club ha posat en marxa des de primers de mes de novembre una iniciativa solidària a favor dels més necessitats, amb la col·laboració de Càritas d’Andorra i Càritas d’Urgell.

 

L’objectiu és la recollida d’aliments de primera necessitat i de llarga caducitat, així com de lots de roba ( nova en el cas de les empreses, i en bon estat per a particulars).
La campanya finalitzarà el dissabte 27 de novembre amb la celebració d’un Torneig solidari, que servirà per a la recollida dels lots de productes dels particulars.

Compartir
Casa de Dios y puerta del cielo
d’Amic e Amat
Casa de Dios y puerta del cielo
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor, hoy os invito a fijar la mirada en la constitución Sacrosanctum Concilium, dedicada a la sagrada liturgia. Puede parecer, a primera vista, un tema “técnico”, reservado a quienes
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda