Taller de lectura de Càritas a la Residència Geriàtrica Sant Domènec de Balaguer

Aquest passat mes de febrer a la Residència Geriàtrica Sant Domènec de Balaguer va començar el taller de lectura amb els voluntaris de Càritas d’Urgell. Aquesta iniciativa neix del conveni de col·laboració signat entre els representants de totes dues entitats, on els voluntaris de Càritas participaran de les activitats que es duguin a terme, proposaran i acompanyaran; en definitiva, facilitaran una programació d’activitats més ampla i complementària a les que ja realitzen a la residència geriàtrica Sant Domènec.

Aquest conveni forma part del Programa Gent Gran de Càritas d’Urgell on l’acompanyament en residències i domicilis és primordial i necessari.

Compartir
Ramon Llull, místico del diálogo y testimonio para hoy
d’Amic e Amat
Ramon Llull, místico del diálogo y testimonio para hoy
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

El próximo 27 de noviembre se celebra la memoria litúrgica del beato Ramon Llull. En medio de los cambios de nuestro tiempo, el Señor nos regala figuras que iluminan el camino. Una de ellas es Ramon Llull,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda