Sortida i convivència de la Delegació Diocesana de Catequesi

El dilluns 23 de maig la Delegació Diocesana de Catequesi va dur a terme la darrera reunió d’aquest curs que s’està acabant, aquesta vegada amb una sortida al Monestir de Poblet. El delegat diocesà Mn. Antoni Elvira i la majoria dels membres de la Delegació van participar de l’activitat que volia aprofitar la visita a aquest monestir per poder posar en comú el que ha estat aquest curs.
A les 11 del matí es va fer una visita per l’interior d’aquest monestir cistercenc que va ser fundat l’any 1150, una visita que va portar al grup de la delegació a veure les diferents dependències del complex monàstic, amb diferents espais molt interessants, destacant el claustre i l’església amb les tombes reials i l’esplèndid retaule de marbre obra de Damià Forment (1527). Un retaule que ens permet fer una veritable catequesi de tot el que hi ha esculpit en el mateix.
També es va parlar de les properes XV Jornades Interdiocesanes de Responsables de Catequesi que tindran lloc al Seminari de Barcelona els propers 30 de juny i 1 de juliol, enguany amb l’interessant i actual tema de “La Confirmació, en el procés de la iniciació cristiana dels nois i noies”. De cara al proper curs hi ha la intenció de tornar a oferir una Jornada de Formació, veient la bona acollida que va tenir el que es va fer enguany.
Després es va compartir el dinar i es va acabar de fer la visita a la zona exterior del Monestir de Santa Maria de Poblet.