S’erigeix una Comunitat de les Filles de Crist Rei a Agramunt

El dia 9 de setembre a la tarda l’Arquebisbe d’Urgell acompanyat pel Secretari general va beneir la seu de la nova Comunitat de tres Religioses Filles de Cris Rei, -fundades pel sacerdot fill d’Agramunt el venerable Josep Gras- a la Rectoria d’Agramunt que s’ha adequat per a aquesta finalitat, i hi ha celebrat per primera vegada l’Eucaristia, deixant-hi el Santíssim Sagrament reservat a la Capella de la Comunitat. Hi va ser present la Gna. Fàtima Falcón, Provincial d’Espanya, i també s’hi van associar les Germanes Concepcionistes d’Agramunt.

Abans de l’Eucaristia van signar el Conveni entre el Bisbat d’Urgell i les Germanes Filles de Crist Rei, essent-hi també present Mn. Ignasi Navarri, Vicari general, i el Rector mn. Josep Uriel Álvarez.

A l’homilia l’Arquebisbe remarcà la joia d’aquest inici humil de la comunitat a la Diòcesi, presència de vida consagrada i ajuda a la pastoral parroquial, i exhortà les Religioses a viure amb amor aquesta presència, a saber entrar en el cor del poble amb esperit missioner de servei, per aportar a la Diòcesi el seu carisma d’amor a Crist Rei i al seu Regne de vida i amor. Els demanà unitat amb la pastoral parroquial i diocesana, i valorà la figura de sant Pere Claver, apòstol de la negritud i servidor del treball pastoral pel drets dels esclaus, la festa del qual se celebrava en aquell dia.