Segon Pelegrinatge diocesà a Terra Santa en l’Any de la Fe

Segon Pelegrinatge diocesà a Terra Santa en l'Any de la FeS’està duent a terme dels dies 22 al 30 d’octubre el Segon Pelegrinatge diocesà d’Urgell a Terra Santa en l’Any de la Fe. Els pelegrins ja han visitat la Galilea, residint a Natzaret, i aquests i els propers dies ho faran a Judea, Jerusalem, i el Mar Mort, des de Betlem, on resideixen els darrers dies del pelegrinatge.

Aquest segon grup de pelegrins està format per 36 persones, també acompanyades com el primer grup que hi anà els primers dies d’octubre, per Mn. Ramon Sàrries, arxiprest de les Valls d’Andorra, biblista i guia experimentat de Terra Santa. En aquest segon pelegrinatge també hi participa Mn. Emili Villegas, vicari de Tremp. I també està prevista la visita a Sa Beatitud el Patriarca Llatí de Jersualem i al Rvm. P. Custodi de la Custodia Franciscana de Jerusalem.