Reunió del Secretariat Interdiocesà de Joventut

El dilluns 23 i el dimarts 24 de gener els delegats diocesans de joventut dels bisbats amb seu a Catalunya es van trobar per a seguir preparant activitats, projectes i iniciatives destinats a l’ acompanyament pastoral dels adolescents i joves.
Entre altres qüestions, es va acabar de perfilar la Jornada de Formació per a responsables de grups d’adolescents i joves del 18 de febrer, a Barcelona, al voltant de l’encíclica del papa Laudato Si, i fent especial èmfasi en el treball amb joves a partir de la sostenibilitat i la cura de la natura.
Els delegats també van reflexionar sobre el sínode sobre els joves previst l’octubre del 2018 i sobre l’encontre d’equips de delegacions de joventut a Granada a finals d’abril.