Reunió de Litúrgia i Música i Acte d’agraïment al Sr. Pau Sabé i al CPL per l’APP de la Litúrgia de les Hores

Dimecres dia 15 de novembre va tenir lloc a Barcelona, a la seu de la C.E. Tarraconense la reunió ordinària de les Comissions Interdiocesanes de litúrgia i de Música presidies per Mons. Joan-Enric Vives i el coordinador Mn. Joan Baburés.

La reunió de Litúrgia va poder dialogar sobre els materials enviats per a les celebracions properes de la Jornada mundial dels pobres, el 19 de novembre, i la del Diumenge de la Paraula coincidint amb el primer diumenge d’Advent dia 3 de desembre. També va progressar en els treballs sobre la revisió del Missal en llengua catalana, i en els textos del Missal propi de les Diòcesis catalanes però en llengua castellana, que serà publciat com a Apèndix del missal.

Al migdia va tenir lloc un senzill acte d’agraïment al jove Pau Sabé que ha fet possible l’Aplicació de la Litúrgia de les Hores en llengua catalana, que facilita molt la pregària amb l’Ofici diví, sobretot quan es fa individualment. Amb la presència dels Delegats diocesans de Litúrgia, l’Arquebisbe Joan-Enric Vives va agrair al jove informàtic Pau Sabé i al Centre de Pastoral Litúrgia de Barcelona (CPL), en nom dels Bisbes de Catalunya, tot el minuciós i reeixit treball realitzat i totes les facilitats donades.  Hi eren presents també el President del Centre de Pastoral Litúrgica de Barcelona Mn. Josep M. Romaguera, el gerent Sr. Miquel Lirio i la col·laboradora Sra. M. Àngels Termes.

A la tarda va tenir lloc la reunió dels Delegats de Música, a la reunió dels quals es va incorporar la Gna. M. Teresa Gamissans representant de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat. I van rebre diverses informacions i van aprovar ja els cants de la revisió del Cantoral Bàsic ampliat, amb l’ordinari de la missa.