Reunió de la Delegació de Pastoral Vocacional

El dilluns dia 6 de febrer de 2017, després de la Jornada de formació permanent per als preveres, tingué lloc a la Casa d’Espiritualitat del Sant Crist de Balaguer, la reunió de la Delegació diocesana de Pastoral Vocacional.

Mn. Ignasi Navarri, Rector del Seminari Diocesà, informà sobre el Seminari Diocesà i sobre el procés de formació que van seguint els seminaristes de dilluns a divendres al Seminari Major Interdiocesà i els caps de setmana al Seminari Diocesà d’Urgell. En aquest moment els seminaristes d’Urgell són 5.

Mn. Alfonso Velásquez, subdelegat de pastoral vocacional. presentà la proposta de la propera trobada diocesana d’escolans que es celebrarà al Santuari del St. Crist de Balaguer el dissabte deia 29 d’abril de 2017. I proposà tornar a introduir les “catequesis vocacionals” en el procés de la catequesi parroquial.

Els membres de la delegació proposaren que els seminaristes es fessin presents a les parròquies del Bisbat per donar el seu testimoni vocacional amb motiu del dia del Seminari que se celebrarà el diumenge 19 de març i de recordar la necessitat de continuar pregant, cada primer dijous de mes, per les vocacions.