Reunió de la Comissió Permanent de Vida Creixent

La tarda del dia 9 de novembre es va reunir la comissió Diocesana de Vida Creixent del Bisbat d’ Urgell i Andorra, amb l’assistència de Mn. Jordi Vázquez nou consiliari diocesà de Vida Creixent, la presidenta diocesana Maria del Carme Ribes i com a vocals: Núria Obach,  M.Angels Carbonell, Maria Armengol, Victoria Canut i Teresa Cabanes. Amb motiu de la pandèmia, en aquesta ocasió, vàrem fer la reunió per videoconferència.

Mn. Jordi Vásquez va dirigir una petita pregària i seguidament Maria del Carme Ribes, va començar a comentar les informacions que s’havien produït els darrers temps. Sobre la reunió de la comissió Interdiocesana va informar que també pateix una aturada degut a les dificultats sanitàries del tot prou conegudes, va posar de manifest que durant aquell temps tot i no haver pogut fer cap reunió s’ha mantingut la bona relació  tant amb el President interdiocesà en Sergi Óliba i Bernadó, com amb el President de Vida Ascendente Alvaro Medina de Madrid i esperant que quan tot passi ens puguem  tornar a reunir.

Es va fer també referència a la Trobada diocesana que s’havia programat pel mes de setembre d’anar al Santuari de la  Vall de Núria, amb el desig de poder-la materialitzar el més aviat possible quan les condicions sanitàries ho permetin. Es va informar que seguint les recomanacions de prudència que Mn. Jordi Váquez va recordar de moment no es fessin grups presencials, però sí que no es perdés el caliu i es mantinguessin les trobades dels grups per videoconferència.

Acabades les informacions els membres de Vida Creixent van manifestar a Mn. Jordi Vàzquez la seva alegria pel seu nomenament com a Consiliari diocesà i van agrair al Sr. Arquebisbe la seva atenció.