Reunió de la Comissió Interdiocesana d’Apostolat Seglar (CIAS) a Manresa

A la casa de l’Església de Manresa, el dia 31 de gener, es reuniren els membres de la Comissió Interdiocesana d’Apostolat Seglar (CIAS) de les diòcesis amb seu a Catalunya. Per part d’Urgell hi va poder participar Mn. Antoni Elvira i Gorgorió, Vicari episcopal per a l’acció pastoral.

La sessió de treball començà, després de la pregària, amb la informació per part dels Delegats diocesans que participaren a la reunió amb els membres organitzadors del Congrés Laïcat XXI referent als treballs de preparació del Congrés que se celebrarà al mes d’octubre a Poblet.

Després el treball se centrà en acabar de tractar diversos aspectes de la Jornada anual d’Apostolat Seglar que tindrà lloc el 14 de març al Casal Borja de St. Cugat amb el lema Comunitat de deixebles evangelitzadors (EG 120). La ponència anirà a càrrec del Sr. Josué Fonseca, professor de religió a San Dámaso (Santander) i promotor de les comunitats Fe i Vida. En el tríptic que es distribuirà a totes les diòcesis amb seu a Catalunya hi constarà tota la informació detallada de la Jornada. La inscripció es farà al respectiu bisbat amb data límit del 7 de març.