Reunió de la Comissió Diocesana de «Vida Creixent» d’Urgell

Dilluns dia 27 de juny  es van reunir diversos membres de la Comissió diocesana de Vida Creixent, a la Casa del Bisbat d’Urgell.  El motiu era acomplir el desig de tenir una tercera reunió abans de finalitzar el curs present i poder aportar alhora les darreres informacions, experiències i vivències que hem pogut experimentar particularment i dins dels nostres grups.

Acompanyats  pel nostre consiliari diocesà Mossèn Manuel Pal i Casanova iniciàvem la reunió escoltant  un petit fragment, de la pregària  “Presència de Déu”, fent uns segons de silenci interior… Després fèiem repàs ​d’esdeveniments i celebracions del nostre moviment, compartint amb diàleg obert i sincer tant la part positiva com la negativa que pugui haver-hi en quant parlem del rejoveniment i renovació del moviment –paraules que  ens remarquen des de la​ comissió interdiocesana o Vida Ascendente-. Així també qüestionant-nos  si  els nostres amics i amigues acceptaran  amb entusiasme  o els infondrà inseguretat de comprensió el nou temari “Paper dels laics en l’Església i en el món” del curs 2016/2017,  que de forma tan profunda i espiritual ens acompanyarà en el proper curs, escrit per Mons. Jaume Pujol Balcells, Arquebisbe metropolità de Tarragona.

Ens ha complagut poder tenir amb nosaltres l’amiga Teresa Cabanes representant el grup de Puigcerdà que es va iniciar després de la Trobada Diocesana del passat 4 de març. També Núria Obach com a responsable dels grups del Pallars ens informava de la celebració de cloenda de curs que  van celebrar a La Pobla de Segur, ​Trobada ​que fan cada any en una de les tres poblacions veïnes.​.

Abans de finalitzar pensant  en el nou curs que s’iniciarà al setembre, deixàvem anotades tres dates per a les tres properes reunions diocesanes V.C. i intentant així coordinar amb les reunions interdiocesanes que es fan a Barcelona. Finalment  ens desitjàvem bon estiu i donàvem per closa la reunió pensant en l’estrofa del nostre himne: “LA FE QUE ENS MOU A VIURE AMB MADURESA, COM UNA ESPIGA AMB DELIT DE GRANAR, VOL DONAR AL MÓN EL GOIG I LA CERTESA QUE ES FONT D’ALEGRIA EL CREURE I L’ESTIMAR.. AQUESTA ALEGRIA NINGÚ NO ENS LA PRENDRÀ!.”