Reunió de la Comissió diocesana de Vida Creixent a Organyà

El dilluns dia 13 de febrer 2017, es reuní la comissió diocesana del moviment Vida Creixent d’Urgell a Organyà. Va presidir aquesta reunió el viceconsiliari Mn. Josep M. Aresté, el rector de la vila Mn. Jordi Vásquez, la secretària de la comissió Sra. M. Àngels Carbonell i la coordinadora diocesana Maria del Carme Ribes, així com les delegades Carme Cerqueda, Núria Obach, i les vocals Maria Armengol i Teresa Cabanes, conjuntament amb la Sra. Conxita Fàbrega d’Organyà.

Iniciaren la reunió agraint i pregant a l’Esperit Sant  per tenir llum en el cor i enteniment en la manera de ser i per a servir amb alegria. Es va preparar la Trobada propera de tot el moviment de la Diòcesi a Organyà, i es parlà del punt de llibre, que s’està confeccionant, i el tríptic informatiu dedicat a les Homilies d’Organyà. Repassant el programa i els fulletons per l’eucaristia, les pautes a seguir en aquella jornada amb la benvinguda, el passeig per la vila, la celebració de l’Eucaristia i l’àpat de germanor. També es pensà en els convidats de la Vila i alguns presidents de Vida Creixent de les diòcesis més properes. Així mateix es revisà el dinar que haurà de tenir lloc a “El portal”, en la propera Trobada diocesana de Vida Creixent d’Urgell.