Reunió de la Comissió diocesana de Vida Creixent a Organyà

El dilluns dia 13 de febrer 2017, es reuní la comissió diocesana del moviment Vida Creixent d’Urgell a Organyà. Va presidir aquesta reunió el viceconsiliari Mn. Josep M. Aresté, el rector de la vila Mn. Jordi Vásquez, la secretària de la comissió Sra. M. Àngels Carbonell i la coordinadora diocesana Maria del Carme Ribes, així com les delegades Carme Cerqueda, Núria Obach, i les vocals Maria Armengol i Teresa Cabanes, conjuntament amb la Sra. Conxita Fàbrega d’Organyà.

Iniciaren la reunió agraint i pregant a l’Esperit Sant  per tenir llum en el cor i enteniment en la manera de ser i per a servir amb alegria. Es va preparar la Trobada propera de tot el moviment de la Diòcesi a Organyà, i es parlà del punt de llibre, que s’està confeccionant, i el tríptic informatiu dedicat a les Homilies d’Organyà. Repassant el programa i els fulletons per l’eucaristia, les pautes a seguir en aquella jornada amb la benvinguda, el passeig per la vila, la celebració de l’Eucaristia i l’àpat de germanor. També es pensà en els convidats de la Vila i alguns presidents de Vida Creixent de les diòcesis més properes. Així mateix es revisà el dinar que haurà de tenir lloc a “El portal”, en la propera Trobada diocesana de Vida Creixent d’Urgell.

Compartir
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
d’Amic e Amat
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

En las vísperas de la solemnidad de la Inmaculada Concepción de María caminamos hacia una humanidad que nos hace reencontrar el sentido de ser persona humana, como recordábamos la semana pasada, y todo esto
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda