Reunió de final de curs dels delegats de joventut de Catalunya, Andorra i Balears.

Des del dimarts 30 de juny fins avui mateix, els delegats de joventut dels bisbats amb seu a Catalunya i Balears s’han trobat a Palma de Mallorca amb els objectius d’avaluar el curs i de pefilar el curs vinent.

Cal destacar principalment el treball que s’està fent i que s’anirà desenvolupant en dues grans activitats que han de ser oportunitats pastorals molt importants: l’Aplec de l’Esperit (22 de maig del 2010 a Terrassa) i les Jornades Mundials de la Joventut (16-21 d’agost del 2011). Al voltant d’aquestes propostes hi haurà tot d’esdeveniments que faran als joves partíceps directes d’aquests encontres multitudinaris de joves.

Compartir
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
d’Amic e Amat
Juan de la Cruz, aventurero de Dios, luz en la noche
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell:

En este domingo de Adviento se celebra la fiesta de San Juan de la Cruz, carmelita, poeta, místico, doctor de la Iglesia y patrón de los poetas de lengua castellana. Nació en 1542 en Fontiveros (Ávila) y
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda