Reunió a Vielha de Responsables del Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i les Illes Balears (SIC)

Els dies 19 al 20 de juny a Vielha (Val d’Aran-Bisbat d’Urgell) els responsables del SIC, encapçalats per Mn. Joan Maria Amich, Director, van tenir una reunió de treball per revisar i planificar el seu servei catequètic i aprofundir en la formació dels catequistes. Hi va participar el Vicari Episcopal d’Urgell i Delegat de catequesi, Mn. Antoni Elvira que els va acollir, juntament amb l’Arxiprest de la Val d’Aran, Mn. Pere Balagué.

El dia 20 de juny l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives s’hi va poder fer present i els donà la benvinguda a la Diòcesi d’Urgell i els agraí el seu treball silenciós però eficient durant tot l’any i els animà a treballar conjuntament amb les delegacions de joventut, ensenyament i família, per tal de treballar el document preparatori del pròxim Sínode de Bisbes de l’any 2018 sobre els joves, la fe i el discerniment vocacional.

El vespre del dia 20 l’Arquebisbe Joan-Enric presidí l’Eucaristia a la Parròquia de St. Miquel de Vielha concelebrada pels Delegats diocesans de Catalunya i les Illes Balears que presentà als fidels, i els agraí públicament el seu treball i dedicació envers els infants, joves, adolescents i també els adults que s’inicien a la fe o que la redescobreixen amb un sentit nou.

Un dels membres del SIC, Mons. Antoni Vadell, delegat de Mallorca i Vicariu episcopal per a la nova evangelització acaba de ser nomenat Bisbe Auxiliar de Barcelona pel Papa Francesc.

Compartir
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
d’Amic e Amat
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

En las vísperas de la solemnidad de la Inmaculada Concepción de María caminamos hacia una humanidad que nos hace reencontrar el sentido de ser persona humana, como recordábamos la semana pasada, y todo esto
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda