Restauració de la Butlla del Papa Silvestre II de l’any 1001

742ab43f-e9dd-4aaf-bf82-674ef38b1cbf

El Museu Diocesà del Bisbat d’Urgell i el Centre de Restauració de Béns Mobles de Catalunya han restaurat una butlla del Papa Silvestre II que es mostra al Museu de La Seu d’Urgell, i que amb altres 2 peces molt valuoses, la casulla de Sant Ermengol i el seu sarcòfag, seran oficialment presentades amb el programa de les Diòcesis de Catalunya «Catalonia Sacra«, a la Catedral de Sta. Maria de La Seu d’Urgell el dia 14 de desembre al migdia.
La Generalitat de Catalunya ha fet pública Nota informativa que us adjuntem, i que mostra la importància de la Butlla pontifícia de Silvestre II.
Compartir
Casa de Dios y puerta del cielo
d’Amic e Amat
Casa de Dios y puerta del cielo
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor, hoy os invito a fijar la mirada en la constitución Sacrosanctum Concilium, dedicada a la sagrada liturgia. Puede parecer, a primera vista, un tema “técnico”, reservado a quienes
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda